Shipping Information

ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε πλήθος προϊόντων.
Τα προϊόντα μας εμφανίζονται στα αριστερά οθόνης σας, στο κεντρικό μενού.
Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την αναζήτηση, που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.
Το «Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας Ε.Ε» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε, εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελιά του, να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο +30 2108646515 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.
Επίσης σας συνιστούμε πριν προβείτε σε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να επισκεφτείτε την ενότητα Όροι Χρήσης, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων.
Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της «Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας Ε.Ε», θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν. Από το σημείο αυτό συνάπτεται η μεταξύ μας σύμβαση.
Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε κάποια αυτοματοποιημένα e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Πιθανά μηνύματα που θα λάβετε:
Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της.
Τιμολόγηση : Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.
Μερικώς τιμολόγηση: Κάποιο/α από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν συλλέχθηκε και έχει μείνει ως εκκρεμότητα. Θα σας παραδοθούν τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται στο e-mail.
Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί μετά από δικό σας αίτημα ή αδύνατης επικοινωνίας μαζί σας για την επιβεβαίωσή της.
Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail ή/και sms. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το ταχύτερο δυνατό και πάντως σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τις εξήντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα με Κατάσταση παράδοσης (status): Προπαραγγελίες, Αναμένεται Σύντομα και Κατόπιν παραγγελίας, για το οποία υπάρχει ξεχωριστή ενημέρωση.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο +30 2108646515 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.

1) Ελαττωματικά Προϊόντα / Λάθος Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην εταιρεία μας καλώντας στο +30 2108646515 για να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει λάθος από εμάς:
1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνά τις 7 ημέρες.
2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο info@spiroulina.gr αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις.
3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και να περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για την κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρεία μας.
4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης.
Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν επιθυμίας του πελάτη και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα μεταφοράς.

2) Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Σε περίπτωση αγορών που κάνετε από απόσταση (πχ. μέσω του Internet), μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα αν μας κοινοποιήσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας https://www.spiroulina.gr/epikoinonia/ ή τηλεφωνικά καλώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο +30 2108646515 εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που θα υποδείξετε. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν στην αρχική του άριστη κατάσταση (as new) στην οποία σας παραδόθηκε ή να μας παραδώσετε σαφείς και μη αμφισβητήσιμες αποδείξεις ότι το έχετε στείλει ασφαλώς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς και εντός της ίδιας προθεσμίας υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλλει συμπεριλαμβανομένων και των τα εξόδων αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά χρησιμοποιώντας τον τρόπο καταβολής τον οποίο εσείς είχατε επιλέξει για να μας καταβάλετε το τίμημα. Στην περίπτωση πoυ έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής προβαίνουμε μέσα σε διάρκεια 14 ημερολογιακών ημερών στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο +30 2108646515 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@spiroulina.gr για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. Δεν ευθυνόμαστε και δεν θα αποζημιώσουμε καταναλωτή ούτε θα παράγει αποτελέσματα η υπαναχώρηση σε περίπτωση που έχει προκληθεί ζημία στα αγαθά από υπαιτιότητα του καταναλωτή ή σε περίπτωση χρήσης η οποία υπερβαίνει το αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Αν τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, δεν καλύπτονται από την «Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας Ε.Ε» και επιβαρύνουν τον πελάτη.
Δεν δικαιούσθε υπαναχώρησης στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο.

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων
1. Στο φυσικό μας χώρο:
Μπορείτε να επισκεφθείτε τα γραφεία της εταιρείας μας (Δε-Πα 09:00-17:00) όπου το προσωπικό μας θα ελέγξει την κατάσταση του προϊόντος και θα σας εξυπηρετήσει άμεσα. Αν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε αντικατάσταση του προϊόντος ή αλλαγή του προϊόντος με κάποιο άλλο, συστήνεται να επικοινωνήσετε προηγουμένως με το κατάστημα μας στο +30 2108646515, ώστε να επιβεβαιώσετε την διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος.

2. Αποστολή προϊόντος:
Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
Αρχικά συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε συμπληρωμένο το έντυπο υπόδειγμα υπαναχώρησης και τέλος αποστέλλετε το δέμα, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. +30 2108646515.

Παρατηρήσεις
Το www.spiroulina.gr  διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το spiroulina.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις  για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ. +30 2108646515, με e-mail στο info@spiroulina.gr ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας χώρο μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.
Η διεύθυνση στην οποία θα γίνονται οι επιστροφές των προϊόντων είναι:
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΠΙΡΟΥΛΙΝΑΣ ΕΕ, Λέλας Καραγιάννη 27, Πλατεία Αμερικής, 11252 Αθήνα
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με το customer service στο +30 2108646515.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του άρθρου 9, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση”». Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το +30 2108646515 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο +30 2108646515 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
α) Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:
Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας: Το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας Ε.Ε» δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, American Express και DINERS. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL). Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώστε τη φόρμα παραγγελίας και τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης καθώς επίσης και τον 3ψήφιο αριθμό (CVV) που αναγράφεται στο πίσω μέρος της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο που επιδεικνύει την πιστωτική κάρτα και επιθυμεί να πληρώσει με αυτή για εσάς. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε πρέπει να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία τη αντίστοιχης εταιρείας. Κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να βρίσκεται επίσης ο κάτοχος της εταιρική πιστωτικής κάρτας, με την κάρτα και την ταυτότητα του.

β) Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (αντικαταβολή):
Πληρώστε τον συνεργάτη της εταιρείας μας, με την παράδοση της παραγγελίας σας στο χώρο σας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλη την Ελλάδα και έχει χρέωση 2€.
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€ (προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:
• Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
• Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

γ) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε :

 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ IBAN BIC/SWIFT
EUROBANK 00260046360200598133 GR7702600460000360200598133 EFGBGRAA
ALPHA 857002002003564 GR0201408570857002002003564 CRBAGRAA
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 5067059991189 GR4601720670005067059991189 PIRBGRAA

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με fax στο 2108663067 ή στο info@spiroulina.gr, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας σας ώστε να γίνει εύκολα και γρήγορα η ταυτοποίηση. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, δρομολογούμε την παραγγελία σας.

δ) Πληρωμή μέσω PayPal
Επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής το PayPal μεταφέρεστε αυτόματα στη σελίδα του PayPal για την πραγματοποίηση της συναλλαγής και εξόφλησης της παραγγελίας. Η PayPal αποτελεί τον πιο γνωστό, ασφαλή και αξιόπιστο διαμεσολαβητή για Online συναλλαγές. Εάν δεν διαθέτετε λογαριασμό PayPal, μπορείτε να εγγραφείτε εδώ, χρησιμοποιώντας την χρεωστική ή την πιστωτική σας κάρτα ή μέσω του τραπεζικού σας λογαριασμού.
Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal αφορούν αποκλειστικά παράδοση στον χώρο του πελάτη και δεν συνδυάζονται με άλλους τρόπους πληρωμής. Για απορίες και πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές μπορείτε να μεταφερθείτε εδώ. Οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω PayPal διέπονται από τους Όρους & Συνθήκες της υπηρεσίας PayPal. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΙΜΗΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
Η πολιτική των τιμών των προϊόντων της «Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας Ε.Ε» διαφοροποιείται ανάλογα με τα κανάλια διανομής της: καταστήματα, κατάλογοι, ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε επιλεγμένα προϊόντα και ανά περιόδους, μπορεί να υπάρχουν οι ονομαζόμενες «WebOffer» προσφορές, όπου η τιμή τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρει από τα υπόλοιπα κανάλια διανομής και ισχύει μόνο για αγορές μέσω αυτού του ηλεκτρονικού καταστήματος και αποστολή στο χώρο σας. Σε κάθε περίπτωση, αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών και των τιμών που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρακτηριστικά προϊόντων. Για το λόγο αυτό σάς συνιστούμε και στις περιπτώσεις «WebOffer» προσφορές, πριν από κάθε πληρωμή και την ολοκλήρωση της παραγγελία σας να επικοινωνείτε για επιβεβαίωση της τιμής αυτής με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο +30 2108646515 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ/ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Ολοκλήρωση παραγγελίας
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα): «Επιβεβαίωση Παραγγελίας. Σας ευχαριστούμε! Έχουμε λάβει την παραγγελία σας και θα ενημερωθείτε με email για την εξέλιξη της. Εάν δεν είναι στα εισερχόμενα μην ξεχάσετε να ελέγχετε τον φάκελο της ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (junk/spam).»

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης
Οι ώρες παράδοσης ισχύουν σύμφωνα με τους κανονισμούς της εκάστοτε Μεταφορικής Εταιρείας.

Παραλαβή προϊόντων
Κάντε την παραγγελία σας μέχρι τις 14:00 Δευτέρα με Παρασκευή και άμεσα θα την παραλάβετε.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε μεταφορική εταιρεία της προτίμησης σας με την οποία το «Δίκτυο Ελληνικής Σπιρουλίνας Ε.Ε» δε συνεργάζεται τότε τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν το πελάτη.

Έξοδα Αποστολής / Δωρεάν παράδοση
Οι χρεώσεις μεταφορικών υπολογίζονται αυτόματα ανάλογα με την περιοχή που θα αποσταλεί η παραγγελία σε συνδυασμό με το βάρος της.
Συμβουλευτείτε τον παρακάτω πίνακα:

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΧΡΕΩΣΗ ΧΡΕΩΣΗ ΑΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΙΛΟ
ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΕΩΣ (ΕΠΟ) (Ισχύει για την περιοχή των Αθηνών και για περιοχές της Αττικής με τον χαρακτηρισμό εντός πόλεως) Ανω των 29,00€ & έως 3kg 2€, έως 28,99€ & έως 3kg 0.90€
ΧΕΡΣΑΙΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΧΠ) Ανω των 35,00€ & έως 3kg 2€, έως 34,99€ & έως 3kg 0.90€
ΝΗΣΙΩΤΙΚΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΝΠ) Ανω των 49,00€ & έως 3kg 2€, έως 48,99€ & έως 3kg 1.00€
ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (ΔΠ) Ανω των 49,00€ & έως 2kg 4€, έως 48,99€ & έως 2kg 1.00€

Προκειμένου να δείτε τη χρέωση των μεταφορικών της περιοχής σας, θα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία Χώρα, Ταχυδρομικός Κώδικας και Πόλη/ Περιοχή στο Καλάθι των αγορών αφού πρώτα προσθέσετε τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Οι χρεώσεις που ισχύουν ανά χαρακτηρισμό περιοχής αναφέρονται στον παραπάνω πίνακα.
Οι χαρακτηρισμοί προκύπτουν από τα στοιχεία των εταιρειών Courier.

ΕΛΛΑΔΑ
• Το συνολικό βάρος των προϊόντων κάθε παραγγελίας υπολογίζεται αυτόματα.
• Όλες οι ανωτέρω τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με την ανάλυση της παραγγελίας σας.
ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ
Ο αυτόματος υπολογισμός μεταφορικών δεν υποστηρίζεται για παραγγελίες εκτός Ελλάδας . Για παραγγελίες σε άλλες χώρες, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +30 2108646515 ή με email στο info@spiroulina.gr.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών ή πανδημιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις εξήντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης.